Pages

Saturday, March 16, 2013

VVIP Pass



OMG! Minggu depan kumpulan K-Pop terkenal, 2NE1 nak turun KL!” Ha! Excited sungguh rakan kami ni apabila membaca berita yang diterbitkan melalui artikel Twin Tower @Live : 2NE1 Sah Turun Malaysia Mac Ini, semalam.
Twin Towers @Live 2013, sebuah konsert yang berlangsung selama 2 hari ini menyaksikan penyanyi pop sensasi kelahiran Amerika, Demi Lovato & bintang K-Pop, U-Kiss akan mengegarkan pentas pada 22 Mac; manakala Backstreet Boys dan 2NE1 akan menghiburkan anda pada 23 Mac.
Tak lengkap sekiranya konsert muzik ini berlangsung tanpa sentuhan artis tempatan. Pihak penganjur memaklumkan barisan artis tempatan terkenal seperti Atilia & KTown Clan akan membuat persembahan pembukaan pada 22 Mac, dan Mizz Nina bersama Caprice pada hari seterusnya.
Teruja sangat!
Tapi, bagaimana pula nak dapatkan tiket?
Anda boleh mendapat sekeping (1) tiket baucar Fanzone dengan membeli cenderamata terpilih bernilai RM150, atau 2 keping tiket baucar Fanzone dengan membeli cenderamata terpilih bernilai RM300 di PETRONAS Twin Towers Gift Shop yang terletak di PETRONAS Twin Towers Skybridge Visitors Centre. Anda juga boleh membuat pembelian secara online di www.petmosestore.com.
Baucar tersebut perlu ditebus semula semasa berlangsungnya pameran PETRONAS Malaysia Grand Prix di Suria KLCC mulai 16 Mac 2013.
Ada cara nak menang tiket tak?
Sudah semestinya! Eksklusif untuk pembaca OHBULAN, kami mempunyai 20 tiket (Hari Pertama) & 20 tiket (Hari Kedua) untuk anda menangi dengan memasuki peraduan mudah!
Anda hanya perlu meneka nama kumpulan atau artis yang telah kami kaburkan wajahnya dengan tepat serta melengkapkan slogan yang disertakan.
Jom sertai sekarang! Tarikh peraduan tutup pada 19 Mac 2013!
*petikan dari OHBulan.
---------------------------------------------------------,,,,,,
Hey,Happy Saturday..muah!
Yang ats tuu i copy dr Oh Bulan blog Gossippp skrg ni..mmg la terujakan,spe xnk?
,tp tu lah da masuk da semua,daftar sbb nk dapat tiket free nye pasal..tp sampai skrg haraamm.xde pun call ke sms ke email ke kn bg tau "anda pemenang bertuah dan akan dapat pas VVIP"
Tak tido malam i klo cmtuu..hahah..nk tgk Backstreet Boy,Misz Ninaa..nk tgk dorg
Nk kene tunggu la sampai dpt..kalau dpt,tak dapat..melepas

No comments:

Post a Comment