Pages

Friday, March 8, 2013

Selamat Hari Wanita Sedunia


Asalam hye,Hari ni hari JUMAAT..yeahh..Salam JUMAAT ye uoll..tp lg special sbb Hari ni HARI WANITA SEDUNIA.yes im Woman..hik3. Semua org sebok nk wish bagai dgn harini sampai la tidak kurang melalui corong radio dan telebisen..tak ketinggalan dari web sesawang iaitu GOOGLE..

*ni la diaa..

Tapi lagi satu I nk wish kat Wanita di sini dan di luar sana..SELAMAT HARI WANITA..dan lagu ini untuk i and uaoll...muaah!



Aku wanita punya hati nurani
Yang tak dapat dibohongi
Pabila cinta telah membutakan mata
Dan membuat tuli telinga

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini

Cintaku ini anugerah terindah
Dari yang Maha Kuasa
Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini

Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini

Ku wanita... 
Haaaa... 
Ku wanita... 
Yang hanya perlu kau fahami

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata 
Pilihan hati belahan jiwaku ini

Wanita... ooo... 
Ku wanita... hoouuu... 
Wanita...

No comments:

Post a Comment